vineri, 21 noiembrie 2008

Oameni si oameni......

Cum tot suntem la inceput de drum vrea sa va povestesc o scurta intamplare din viata mea. Sa va spun care a fost prima mea betie . Din pacate aveam doar 6 ani varsta la care iti sta gandul la primul an de scoala , cum va fi, cine este invatatoarea, si altele, si cum am ramas singura acasa mi se iveste in cale pe masa din bucatarie un flacon cu vin. Eu din dorinta de a-l gusta doar, am luat un pahar (care era cam mare) si am inceput sa pun in el pana cand am realizat ca s-a umplut si normal ca nu era sa-l golesc in sticla si am zis sa-l dau pe gat. Buna treaba numai ca am observat ca m-am cam ametit asa ca am decis sa ma odihnesc pana cand a ajuns si mama acasa si m-a vazut in starea aia. Nu cred ca si-a dat seama de ceva pentru ca in timpul in care ea era la serviciu eu ma "odihneam". Insa acuma cand ma gandesc la "nazbatia"" facuta incep sa rad pentru ca acuma la varsta asta beau numai cand mi se iveste ocazia.Oricum pe mine nu ma intereseaza ce spun altii ideea e ca multi au trecut prin betii pe care le recunosc sau nu. Inceputul se spune ca este mai greu la orice ca dupa aceea nu mai e mare lucru.N-am crezut ca o sa ajung in starea aceea la varsta de 6 ani dar uite ca orice este posibil. Insa ma bucur pentru ca in momentul de fata nu bea in exces. Pentru ca m-am lamurit cum e cu alcoolul de la chefurile pe la care am fost. Eu zic una ca mai bine beat si incaltat decat treaz si sa iesi din apartament cu papucii pufosi de casa si sa-ti dai seama numai atunci cand simti ca ti-e frig. E haios pentru ca in momentul acela am crezut nu doar ca mor de ras, dar m-am gandit si ca exista oameni si oameni.

3 comentarii:

Little Dot spunea...

ala in papuci pufosi nu e cumva premiantul nostru :)) mama ce am mai ras atunci, da astazi am ras mai rau ca atunci, am crezut ca nu mai am aer :)) ce-a mai tare faza din ultima vreme :)))))))))

Anonim spunea...

ti-am zis io k u de mik faceai din astea...................=))=))=))=))=))
amu o sa se supere si pe tn asa cum so suparat pe little dot....da important ii k am avut noi dc rade.=))=))=))=))

Anonim spunea...

e bine ca le ai cu bautura:)).am glumit dar cel putin stii mai multe ca mine:))
Vreau meditatii..si un :*...u meriti 9999999999999999999999999999