joi, 20 noiembrie 2008

Prima zi .......

Azi pentru prima data in viata am decis sa fac ceva util pentru mine ,adica sa-mi fac un cuibusor unde sa-mi postez nebuniile mele, care de altfel sunt multe. M-am gandit ca prin intermediul acestui blog, sa impartasesc cu ceilalti pasiunile si gandurile mele. Cineva m-a ajutat foarte mult sa-mi infiintez acest blog, ii multumesc mult, dar cum acea persoana a spus n-am voie sa ii public numele nu i-l voi dezvalui. Eu sper ca postarile mele sa fie atat la inaltimea asteptarilor mele cat si a celor care le citesc...

10 comentarii:

Little Dot spunea...

succes bazam... bazam bazam se stie...

marius spunea...

bravo bazam deabia astept sa vad ce o sa postezi poate imi fac si la tine o rubrica cu trucuri dar ceva mai grele :d si persoana aia nui cumva ..........(stai linistita ca nu ii spun numele ) dar nu intzeleg cei cu atata mister ; asea modest sa fie !?!

Bazam spunea...

Mersi mersi LittleDot.....pana la urma inceputu-i mai greu

marius spunea...

succes bazam

poate asea vezi ca si io tzi-am lasat comenturi cu urari de bine

Bazam spunea...

mersi marius....voi posta lucruri "nebune" in orice caz.ma stii doar asa's si io......

Anonim spunea...

vai de tine


esti penibila

marius spunea...

bai anonime mai incet cu insultele ca sar potea sa itzi mananci tastatura

Little Dot spunea...

pacat ca nu stie bazam afla ip-ul, ca isi manca ala si monitoru

Anonim spunea...

si daca gasea ip-ul ce?....cel mai penal blogger....:))

Anonim spunea...

abia ai facut 18 ani(asta daca i-ai facut) si t crezi mare experta...lasa-te de meserie